יום שבת, 22 בדצמבר 2007

קבלת דברי תורה במייל

לכל החברים הת"ח שלום וברכה

אני מוסר שיעור באלעד ולשם כך אני מכין נושא מסויים כל שבוע וכותב אותו במחשב.

עלה לי רעיון 'לשלוח' את השיעור למי שיהיה מעונין ובזכות זה ילמדו וכו'.

הייתי שמח אם כל אחד ממכם היה שולח לי את הכתובת אמייל שלו, שאוכל לשלוח לו, ובטח גם יוסיפו לי הערות והארות (כמו שכבר התחיל ר' שמואל לוין (הקטן ?? ).

הכתובת שלי היא limoudim@gmail.com

בנוסף לכתובת שלכם, אפשר לשלוח גם כתובות של בחורים או אברכים מאנ"ש (או לא) ואשמח להוסיפם ברשימת התפוצה שלי.

השיעור הבא יהיה בנושא טעות בספ"ת (קרה בביהכנ"ס שלנו באלעד שאחרי כל הקריאה 'נזכרו' שיש טעות) אגב יש ע"ז שו"ת של הצ"צ. וגם כמה הלכות בקריה"ת (למשל: עם לא שמעו הציבור 'ברכו ..' אסור להם לענות, אפי' ששמעו שהבעל קורא עונה).

נ.ב.

מי שרוצה שאשלח לו משיעורים קודמים, שיציין זאת במייל ששולח לי .

בתודה ובברכה הצלחה רבה בכל העיניינים (הטובים).

אין תגובות: